Videomat 2021

Oberta la inscripció al vídeoMAT  fins l’1 de març del 2021. El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes  comuniquen matemàtiques a través d’un vídeo de 3 minuts.

Pot participar-hi tot l’alumnat d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, FP, Educació d’Adults i Universitat de Catalunya i d’altres territoris de parla catalana. Les produccions hauran de ser fruit d’un treball en equip format per un mínim de tres persones i integrat en les activitats d’aula.

Més informació a  www.videomat.cat, on podeu veure la col·lecció permanent dels treballs seleccionats d’altres anys.