#TenimMoltADir

L’ exposició #TenimMoltADir  mostra les produccions artístiques de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Manuel Vázquez Montalban, sobre com els joves  viuen i senten les conseqüències de la Covid-19.

Aquesta exposició, inaugurada el 6 de maig al Centre Polidor de Sant Adrià recull els sentiments i les emocions que ha generat la situació de pandèmia al col·lectiu d’adolescents, utilitzant l’art com a forma de comunicació.

En l’exposició #TenimMoltADir trobareu fotografies, arts plàstiques i vídeos. Totes les obres estan acompanyades d’un text on els joves de 3r i 4t d’ESO expliquen les seves produccions artístiques.

Aquest projecte està desenvolupat dins del Servei Comunitari que, fins arribar la pandèmia, l’institut realitzava amb entitats com Avismón, l’Ateneu Sant Roc, escoles de Sant Adrià, Menjador social, Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, Biblioteca…
Podeu seguir tot el projecte a la web de l’exposició: https://sites.google.com/xtec.cat/tenimmoltadir/
Enllaç als materials complementaris a l’exposició com el catàleg, el cartell, punts de llibre i la participació dels comentaris i produccions d’altres persones.

El dia de la inauguració 6 de maig

A l’InfoK  al minut 13:50 mireu un petit tastet de la notícia i d’algunes fotografies exposades.

L’exposició serà al Centre Polidor de Sant Adrià de Besòs (Plaça Guillermo Vidaña i Haro, s/n) fins el 28 de maig.