PCR a l’Escola Cascavell

L’alumnat de cicle superior de l’escola Cascavell ha realitzat aquest vídeo per conscienciar a les famílies de la importància de fer-se la PCR el proper dia 28 d’octubre.
L’Escola , juntament amb el Departament d’Educació i Salut ha decidit col·laborar en la prevenció i control de la pandèmia formant part del cribratge que es fa als centres educatius a tota la comunitat educativa i a les unitats convivents de l’alumnat.
Sota el lema Escola segura, Barri segur es realitzaran a l’escola les proves PCR a mestres, alumnes, monitors i monitores de menjador, servei de neteja, cuina, administrativa, subaltern i educadores del casal juntament amb pares i mares.
El dia 28 d’octubre de 9 a 12.30h, només les persones inscrites i sense símptomes compatibles amb la Covid19 es podran fer la prova.