Novetats a la mediateca: Frato i Sempere

Us informem d’aquestes dues novetats en préstec a la mediateca:

Quan els infants diuen prou!Francesco Tonucci (Frato)

frato

Aquest llibre és la continuació i l’actualització de ‘La ciutat dels infants’. L’autor dóna la paraula als infants. 26 frases, propostes o protestes dels més petits esdevenen el tema dels 26 capítols del llibre. En cada capítol, l’autor respon a dues preguntes: ‘Per què un infant diu això?’ i ‘Què es podria fer si l’escoltéssim?’. A partir d’aquí neix una reflexió de la condició infantil d’avui dia i una relació de les iniciatives, de les activitats i de les experiències dutes a terme per les ciutats al llarg d’aquests anys. Uns projectes, tots realitzables, per oferir respostes concretes a les expectatives infantils. El llibre inclou també la “Convenció Internacional sobre els Drets dels Infants de les Nacions Unides”, adaptada i simplificada per als infants.

És dur ser mestre…McGregor i Sempere

sempere

Les Tires de la Montse és un còmic, una simple tira, que dóna vida a una mestra d’escola en la seva vida quotidiana. En aquest volum es recull les tires que s’han publicat des de l’any 1982 fins l’agost de 1997 amb motiu dels 20 anys de la revista Guix.

Podeu veure’n unes pàgines de mostra clicant aquí.