Novetats a la mediateca

Nous llibres a la mediateca del nostre servei educatiu, podeu consultar el catàleg a l’Epèrgam

Avaluar i aprendre:un únic procés (Neus Sanmartí)
La funció fonamental de l’avaluació és regular tot el procés d’aprenentatge, que ajudi a l’alumnat a prendre decisions per identificar què ja fa prou bé i com pot vèncer els obstacles que van sorgint. Condicions necessàries són el canvi en l’estatus de l’error, a fi de percebre’l com a quelcom normal i el punt de partida per aprendre, i passar el protagonisme de l’avaluació a l’alumnat, atès que és ell qui ha de corregir-se, és a dir, trobar per si mateix els millors camins per reconèixer els encerts i avançar en la superació de les dificultats.

La màgia dels indicadors en educació (Xavier Chavarría i Elvira Borrell)
Els indicadors estan presents en els mecanismes de presa de decisió de les persones que intervenen en la gestió educativa. El llibre està pensat per a diferents nivells de lectura. Un primer nivell general de divulgació, un segon nivell d’aplicació dels indicadors i un tercer nivell més tècnic.