Novetat a la mediateca: Inclusió digital a l’aula

Us informem que tenim el llibre “Inclusió digital a l’aula” d’Ester Castejón, Conxi López i Miquel Selga a la mediateca disponible per préstec.

inclusio-digital

L’objectiu d’aquest llibre és introduir un concepte molt més ampli, el de la inclusió digital, en les aules. Fa propostes concretes per promoure entre els docents l’enriquiment i el disseny d’activitats educatives de manera que donin més oportunitats d’èxit a TOTS els alumnes, sense exclusions. Aquest dossier pretén mostrar com la tecnologia es pot posar al servei d’aquest repte; vol presentar com algunes eines digitals a l’abast de tothom poden ser les grans aliades de l’escola inclusiva. El lector compromés en l’educació d’infants i adolescents trobarà en aquestes pàgines un filó d’idees i recursos per aconseguir implicar-los en el seu propi aprenentatge.

Si voleu sol·licitar el prèstec poseu-vos en contacte amb nosaltres per les víes habituals.

1. Conxi Garcia Fontcuberta

L’Institut Escola de Sant Adrià de Besòs, està interessat amb el préstec d’aquest llibre.
    Esperem resposta de disponibilitat.
    Atentament.

Conxi Garcia