Kit Xtec-Ràdio

La maleta XTEC-Ràdio inclou l’equip necessari per a produir programes radiofònics. Simula un estudi de producció de ràdio amb una taula de mescles per combinar les entrades de cinc micròfons, i altres entrades de so (com 2 CD integrats), efectes especials, etc.

El Kit d’àudio a l’aula us pot servir per treballar el  so al centre  amb un equipament professional adaptat. Per exemple, un treball específic amb la ràdio  per Internet, un treball de teatre, un treball oral de llengües, un treball de dinamització de l’activitat del centre i el seu entorn… S’adreça a l’alumnat d’infantil, primària, secundària i escola d’adults.

Guia ràpida d’ús del Kit d’àudio

Configuració tècnica

Tutorial per la planificació d’activitats (CRP-Hospitalet de Llobregat)

Fem un programa de ràdio

Per  més informació tècnica, materials de suport, experiències, materials didàctics, webquest de ràdio… consulteu XTEC Ràdio

Aquest equipament està compost per una maleta amb rodes per facilitar el transport dins el centre i tancada per a facilitar la seguretat. A més de la maleta hi ha dos altaveus auto-amplificats per a poder sonoritzar una sala d’actes o un pati d’escola.