IV Trobada Art i Escola (ICE UAB)

L’ICE de la UAB, amb el seu equip “Amb Sense. Art i Escola” us proposa una trobada adreçada als docents d’escola bressol, educació infantil, primària, secundària obligatòria i post-obligatòria. L’objectiu és generar experiències inspiradores per al treball a l’aula a través de les arts, en aquests moments de canvi de paradigma global.

La trobada començarà el divendres 16 de març de 2018 a les 18 h. amb una visita guiada al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i continuarà dissabte 17, de 9 a 14 h., a la Casa de Convalescència, de l’Hospital de Sant Pau.

Les places són limitades.

Per consultar el programa i accedir al formulari d’inscripció entreu en aquesta pàgina http://www.uab.cat/web/formacio/professorat/trobada-art-escola-1345744114253.html