IV Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament organitza enguany els IV Jocs Florals Escolars de Catalunya adreçat a alumnes d’educació primària i d’educació secundària obligatòria incloent els alumnes d’educació especial enguany amb la novetat de l’afegit d’una nova categoria: el conte audiovisual il·lustrat.
Com haureu llegit en el missatge que s’ha enviat als centres, els treballs triats, un només per a cada categoria en què voleu participar, caldrà que ens els feu arribar al CRP (crp-santadria@xtec.cat) en format digital (word, pdf, odt), abans del dia 27 d’abril de 2017.
El missatge haurà de portar escrit en l’apartat Assumpte les paraules  Jocs Florals.
Els treballs, que aniran sense el nom de l’alumne/a ni del centre, hauran d’estar identificats amb títol i, a dalt a la dreta la categoria i el pseudònim. <També caldrà que  ompliu un formulari d’inscripció per a cadascun d’ells des de l’adreça següent:
FORMULARI

Recordem que l’acte de lliurament dels premis territorials tindrà lloc el dia 11 de maig i el dels premis nacionals el 17 de juny.

Per més informació podeu visitar els següent lloc web: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals/1617/

Per a qualsevol altra consulta no dubteu a contactar amb nosaltres per les vies habituals.