Formació Biblioteques escolars

El programa Biblioteques escolars puntedu ofereix formació telemàtica adreçada al professorat responsable de la BE i al professorat que forma part de la comissió de biblioteca. L’objectiu és que la formació reverteixi en el centre i ajudi a consolidar el projecte de biblioteca; per aquest motiu informem que, quan un docent s’inscriu en un curs, cal que tingui el recolzament del centre, ja que s’hauran de prendre decisions que afectaran a la BE. Tots els cursos computen hores per acreditar el perfil Lectura i biblioteca escolar. Inscripció fins el 27 de setembre.

Curs bàsic:
9000010555 Biblioteca escolar: Concepte, dinamització i aplicació de gestió ePèrgam (60 h)
Cursos d’ampliació:
9000110555 Biblioteca escolar i aprenentatge de la lectura (30 h)
9000040555 Biblioteca escolar en el món digital (30 h)
9000060555 El blog de la biblioteca escolar: estructura i continguts (45 h)
9000030555 Biblioteca escolar: aplicació de gestió ePèrgam (30 h). Destinat només al professorat de formació de persones adultes, ensenyaments artístics i esportius i escoles oficials d’idiomes.
9000050555 Biblioteca escolar i alfabetització mediàtica i informacional (30 h). S’oferirà al 2n quadrimestre.