Digitalització, què està passant i què passarà. A casa, a l’escola i a la feina

La conferència Digitalització, què està passant i què passarà: A casa, a l’escola i a la feina, a càrrec de Genís Roca. Sessió per compartir coneixements i reflexions sobre com actuar en educació en un món digital. Constarà d’una xerrada i d’un col·loqui posterior per part del professorat assistent.

Dimecres25 de gener de 2023
Hora: De 16h a 18h
Lloc: Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré(Sala d’actes)

Inscripció Pla de Formació de Zona de Santa Coloma de Gramenet.

La sessió vol aportar perspectiva per entendre en quin moment es troba la digitalització, que no és un procés tecnològic sinó de transformació social, i per tant cal parar atenció no a les eines sinó als canvis -profunds- en aspectes bàsics del contracte social i els nostres mecanismes d’organització. Entendre el tempo del canvi que estem vivint, i compartir possibles escenaris del que pot acabar passant. Una sessió per reflexionar i atrevir-se a pensar en el futur.

Genís Roca és arqueòleg de formació acadèmica. Expert internacional sobre transformació digital i entorns personals, professionals i empresarials. Presideix una empresa de consultoria amb activitat a diferents països i és membre de juntes i consells assessors tant de l’administració com del tercer sector i del món privat. Té una activitat continuada tant a universitats com a diferents mitjans de comunicació. Articles publicats a VIAempresa