Dia de la biblioteca

El 24 d’octubre se celebra el Dia de les Biblioteques d’ençà de 1992, en record a la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans. Aquesta commemoració ens recorda la necessitat de seguir impulsant les biblioteques, de fer visible el seu paper a la societat actual com a lloc de trobada amb la cultura i el coneixement i com a instrument de millora de la societat. Aquest any el cartell l’ha il·lustrat Miquel Calatayud i el pregó l’ha escrit Gemma Pascual. Podeu descarregar el cartell i el conte a Associació Amics del Llibre Infantil i Juvenil. El programa biblioteca escolar “puntedu” aprofita la data per iniciar un nou espai NODES de Biblioteques escolars de Catalunya.