Connectem amb… Som Natura!

Dues escoles de Sant Adrià de Besòs, l’escola Cascavell i l’I-E La Mina, participen en el projecte educatiu de proximitat “Connectem amb Som Natura” del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Aquesta és la notícia de l’InfoK de TV3

Els murals pintats davant del Museu de Ciències Naturals són el resultat d’aquest projecte. Cinc escoles veïnes van rebre l’encàrrec de descobrir la biodiversitat que ens envolta i fer-ne una lectura en clau transformadora. Amb l’acompanyament del Museu i del col·lectiu Difusor, els centres educatius participants han investigat els seus entorns, hi han identificat l’empremta humana i han vehiculat les seves reflexions i propostes d’acció a través de l’art urbà guiats per Twee Muizen.
Trobareu més informació de les fases del projecte, dels participants i del procés de creació a la web del Museu de Ciències Naturals