Ciència en primera persona 2020

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza la 25a edició de la Setmana de la Ciència del 14 al 29 de novembre.
L’activitat “La ciència en primera persona”  es celebrarà el dia 18 de novembre al matí. La situació excepcional viscuda amb motiu de la COVID-19, fa que, aquest cop la modalitat sigui virtual. Per aquest motiu aquest any es substitueixen les 100 xerrades als centres per un nou format en tres parts:

• Edició d’un vídeo, d’una durada d’uns 5-10 minuts on es llença també una proposta o un repte.
  • Aquest vídeo el visualitzarà l’alumnat en hores lectives juntament amb els seu professorat. L’alumnat farà arribar imatge del repte aconseguit (foto o vídeo) i  les preguntes que volen formular a científics i científiques.
  • El dia 18 de novembre al matí, connexió en línia amb els científics i les científiques.

L’activitat s’adreça a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i va a càrrec de  4 persones que es dediquen a la investigació i que explicaran la seva tasca, tant des de la vessant científica com de la vessant humana. Els centres educatius interessats a participar en l’activitat han d’omplir el Formulari d’inscripció dels centres abans del 8 d’octubre.

Més informació del programa d’activitats de la Setmana de la Ciència 2020.