Certamen de lectura en veu alta

Veualta és un projecte del Grup Enciclopèdia per promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

El Certamen de lectura en veu alta escolar va dirigit a alumnat de 3r de primària fins a 4t d’ESO, que hi participen en representació dels seus centres educatius, en cinc categories d’edat. La Inscripció al XIX Certamen de Lectura en veu alta escolar està oberta fins al 8 de novembre del 2022. Enguany el Certamen serà presencial. Certamen de lectura escolar.

El Certamen per a joves és un concurs adreçat a lectors i lectores a partir de 16 a 25 anys. La participació al concurs és individual, única, personal i intransferible i s’ha de fer a través del formulari del web abans del 20 de desembre. Certamen de lectura juvenil.

S’organitza un concurs adreçat a persones més grans de 25 anys amb les categories de prosa i de poesia. Hi pot participar qualsevol persona, a títol individual, amb un text en català. Inscripció del 2 de febrer al 18 de març del 2023. Certamen de lectura adults.

Trobareu també un apartat de materials, recursos i tallers de formació.