Amida: Presentacions de Youtube accessibles

Des de l’Escola d’Educació Especial l’arboç ens arriba aquesta eina per a crear presentacions de vídeos de Youtube preparades per a ser accessibles a persones pluridiscapacitades.

En aquest vídeo teniu més informació:

Us deixem la descripció de la mateixa Escola:

Som l’escola d’Educació Especial l’Arboç que pertany a la Fundació el Maresme (Fundació sense ànim de lucre) on atenem a nens i nenes amb diversitat funcional, nens que es mereixen el millor del millor, nens que necessiten coses especials per desenvolupar-se.
Ens posen en contacte amb vosaltres per parlar-vos del projecte que tenim entre mans: la creació de l’aplicació web Amida (www.amidacomunica.cat). Aquesta aplicació permet fer presentacions de vídeos del YouTube, dissenyades perquè puguin accedir-hi persones pluridiscapacitades.