Ajuts a centres educatius per a immersió en anglès. Curs 2016-2017

El 21 de gener es va publicar la Resolució de 29 de desembre de 2016 de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen ajuts destinats a alumnes de sisè d’Educació Primària i de segon curs d’Educació Secundària Obligatòria per desenvolupar un programa d’immersió en llengua anglesa durant la primavera de 2017.

La convocatòria s’adreça a centres educatius sostinguts amb fons públics. L’ajut cobreix despeses d’ensenyament, material, manutenció i allotjament. Les despeses derivades del transport entre el centre educatiu i el centres d’immersió no estan incloses en l’ajuda. El centre ha de formar un grup d’entre 20 i 25 alumnes de 6è de primària o de 2n d’ESO. Tal com és habitual, els alumnes han d’anar acompanyats de dos professors: el d’anglès i un altre amb coneixements d’aquesta llengua. L’assistència a l’activitat es produirà entre els mesos d’abril i juny de 2017 i es realitzarà, en règim d’internat, en períodes setmanals, de diumenge a la tarda a dissabte al matí, d’acord amb el calendari següent:

–          Primer torn: del 23 al 29 d’abril
–          Segon torn: del 30 d’abril al 6 de maig
–          Tercer torn: del 7 al 13 de maig
–          Quart torn: del 14 al 20 de maig
–          Cinquè torn: del 21 al 27 de maig
–          Sisè torn: del 28 de maig al 3 de juny
–          Setè torn: del 4 al 10 de juny.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 6 de febrer de 2017

Trobareu tota la informació sobre la convocatòria a l’enllaç següent