Activitats formatives: La salut mental a l’entorn escolar / Xerrada benestar emocional

Des del Servei d’Orientació Educativa i Participació de l’Alumnat s’ha obert l’activitat formativa La salut mental a l’entorn escolar per als centres educatius de primària i secundària.
La formació té com a objectiu principal la millora de les competències dels professionals de la comunitat educativa en l’àmbit de la salut mental a l’entorn escolar.
És una formació telemàtica asíncrona.
Us facilitem la informació bàsica de la formació:

9000080519 La salut mental a l’entorn escolar

• Curs. Primària-Secundària.
    Del 2/11/2022 al 28/2/2023 ( 20 hores – 10 sessions )
    Departament d’Educació
    Via Augusta, 202-226 ( Barcelona )
    Inscripció: donat que la formació ja ha començat, si en teniu interès envieu un correu a docencia@fadq.org

Així mateix, s’ha organitzat la Xerrada benestar emocional per als centres de primària, secundària i formació professional.
Es tracta d’una conferència participativa on s’introdueixen els conceptes de benestar emocional i social com a elements per a la millora personal i amb la idea de cuidar-se, per poder cuidar.
Us facilitem la informació bàsica de la conferència:

9000100519 Jornada benestar emocional

• Conferència. Inter-nivells:
    Educació Primària-Secundària-Formació Professional
    (2 hores – 1 sessions ) de 17:00h a 19:00h
    Departament d’Educació
    Via Augusta, 202-226 ( Barcelona )
    Inscripció: 15/06/2022 – 15/11/2022