Acte de reconeixement del Servei comunitari i Aprenentatge servei a Sant Adrià

El dimecres 1 de juny es va celebrar l’Acte de reconeixement dels projectes de Servei comunitari-Aprenentatge servei de Sant Adrià de Besòs del curs 2021-22. La trobada es va realitzar als espais del MhiC (Museu de la història i la immigració de Catalunya). La  jornada va tenir una part d’intercanvi i de retrobament entre les entitats i 70 alumnes en representació de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de tots els centres educatius de Sant Adrià.  A través de la conversa en petits grups  es van explicar l’experiència pròpia. Seguidament vam gaudir de tres actuacions artístiques a càrrec també de l’alumnat i finalment l’entrega de diplomes d’agraïment a les 22 entitats que han participat en els diferents projectes d’aquest curs i  el reconeixement als centres. Fotos de l’acte de reconeixement. L’acte l’organitza el grup de treball de servei comunitari del Pla de Formació de Zona del Departament d’Educació.

Podeu descobrir tots el projectes d’aquest curs a Sant Adrià de Besòs amb aquest QR o clicant:Més informació a la web del Servei educatiu Ciutat de Sant Adrià: https://serveiseducatius.xtec.cat/santadria/comunitat/servei-comunitari-aps/