21a Setmana de la ciència

Us informem que de l’11 al 20 de novembre tindrà lloc la 21a Setmana de la Ciència organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació que engloba diverses activitats al voltant d’aquest àmbit.

A la web de l’FCRi podeu trobar informació sobre el programa d’activitats d’enguany.

cartell_2016_webDins d’aquesta setmana, el dia 16 de novembre es durà a terme  l’activitat “La ciència en primera persona”. Que inclou una conferència a càrrec d’algú relacionat amb el món de les ciències per alumnes de secundària de la zona. La conferència d’enguany correrà a càrrec del Doctor Sergi Aranda i Aragón amb el tema “Epigenètica i cel·lules mare“.

L’acte tindrà lloc a les 11:30 a l’auditori del CC Sant Gabriel (Carrer Ricart 8-14 de Sant Adrià de Besòs).

Els centres assistents aquest curs seran del CC Amor de Deu, l’Insitut Manuel Vázquez Montalbán, el CC Túrbula i el CC Sant Gabriel.

A més, per aquells alumnes no assistents a la conferència hi ha la possibilitat de veure una videoconferència en directe que es durà a terme el mateix 16 de novembre de 2016, a les 11:30.

La videoconferència, anomenada “La genètica que et menges; del laboratori a la taula“, correrà a càrrec de Maria José Aranzana, investigadora de l’IRTA al Centre de Recerca Agrigenòmica de Bellaterra (CRAG). La videoconferència, que es durà a terme a la seu central del Departament d’Ensenyament, està destinada a alumnat de Batxillerat i s’emetrà en directe per a tots els centres docents de Catalunya.

Teniu més informació a XTEC>innovació>setmana de la ciència 2016
<http://xtec.gencat.cat/ca/innovacio/setmana-de-la-ciencia-2016/>