Vídeo biblioteca escola LLuís Viñas

L’escola Lluís Viñas Viñoles de Móra d’Ebre ens presenta el nou vídeo de la biblioteca escolar al seminari de biblioteques escolars de la Ribera.

La coordinadora de la biblioteca del centre Imma Melendez i l’equip directiu impulsen les activitats lectores i la dinamització d’aquest espai.

En aquests moments cal reinventar-se i readaptar-se per continuar promocionant la lectura i oferint espais lectors a l’alumnat, seguint els protocols COVID.

Podeu consultar el vídeo enllaçat aquí i que tenen publicat a la seva web de centre.