TALLER A LES ESCOLES “PLAYENERGY”

Tallers a les escoles PLAYENERGY

Un membre de l’equip es trasllada al centre docent amb el material per realitzar els tallers.

Per realitzar PlayEnergy, un membre de l’equip d’Endesa Educa es trasllada el Centro Taller PlayEnergy.
El taller itinerant PlayEnergy porta el món de l’electricitat als alumnes de 3º i 4º de Primària de diferents punts de Catalunya de maig a juny de 2018.

Prepara’t per rebre PlayEnergy a la teva aula!

Si vols que els teus alumnes treguin el màxim profit de l’activitat, treballa amb ells el dossier previ en classe abans del taller.

Una vegada t’inscriguis en el taller, rebreu una maleta pedagògica amb diferents recursos didàctics sobre energia elèctrica, informació sobre el concurs PlayEnergy i un dossier d’activitats previ per preparar el taller PlayEnergy.

Per a més informació, envia un correu electrònic a endesaeduca@enel.com o crida al 902.50.00.49.

Activitat educativa gratuïta

Nivell: 3º i 4º de Primària.
Lloc: s’impartirà al propi centre educatiu.
Durada: 1 hora aproximadament.
Nombre màxim d’assistents: grup classe.

*** Altres activitats a Endesa Educa***