SUBXARXA COOR (Coordinació Digital de Centre) – Inscripció i calendari curs 25-26

Inscripció Subxarxa Coordinació Digital. Codi activitat  8080210529 (enllaç inscripció).

Important!!! El 1r Webinar tindrà lloc aquest  dijous 18 de setembre (cliqueu enllaç per més informació). 

Subxarxa de la Coordinació Digital de centre: va dirigida a  coordinadors i coordinadores digitals de centre. Es focalitza en donar suport a les necessitats, demandes i funcions, intentant potenciar el vessant pedagògic però sense desatendre les necessitats de la gestió i supervisió d’equips i serveis.

Emoji world calendar library online calendar, emoji ...Dates previstes de la Subxarxa CDC territorial Ribera d’Ebre 25-26 (Comissió Digital de centre)

Una vegada finalitzat el procés d’inscripció i adjudicació de les activitats enviarem un correu electrònic a les persones inscrites. A més a més, enviarem un correu recordant l’inici de la subxarxa CDC (cliqueu enllaç XTCD). Abans de cada sessió us anirem recordant la data del webinar, la sessió territorial i el format d’aquesta última.

. Horari sessions territorials 9h-11h (sessions itinerants per centres)

WEBINARS  SESSIONS TERRITORIALS (presencials)
Sessió 1 dijous 18 setembre 2025 Dijous 16 octubre *pendent confirmació
Sessió 2 dijous 13 novembre 2025 Dijous 27 de novembre
Sessió 3 dijous 29 gener 2026 Dijous 12 de febrer
Sessió 4 dijous 12 març 2026 Dijous 16 d’abril
Sessió 5 dijous 14 maig  2026 Dijous 28 maig

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut