Recomanacions i eines per al PROTOCOL D’ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT ESCOLAR

Sobre el Protocol d’assetjament i ciberassetjament escolar:

Des de l’EAP es recomana tenir present en tot moment i practicar fullejant les diferents eines que ens proporcionen els protocols d’assetjament i ciberassetjament. Aquests protocols tenen molts enllaços que es poden utilitzar també de manera puntual, però cal perdre’s pel document amb temps i anar-hi entrant de tant en tant.

Es recomanable que cada centre tingui una persona responsable d’aquesta tasca, algú que sàpigui on buscar la informació concreta en qualsevol cas de dubte, un referent.
Deixo aquí l’enllaç dels diferents protocols, pel que fa a la convivència, del Departament d’Ensenyament::
Si necessiteu algun tipus de suport podeu contactar amb la Treballadora Social del SE de la Ribera: Montse Pedret.