PROPOSTES D’EDUCACIÓ FÍSICA A LA ZER FONT DE L’AIGUADÍ

A la ZER LA FONT DE L’AIGUADÍ han preparat una sèrie de propostes força engrescadores amb motiu de la Setmana de l’Educació Física:

CURSA SOLIDÀRIA

• La proposta consisteix en en preparar-se un dorsal per participar en la cursa solidària que organitza cada curs la ZER.

L’Escola Les Eres (Rasquera) proposa:

Setmana de l’EF.del 25 al 29 de maig

• Proposta d’un repte diari i reptes diferents per cada cicle. Alguns reptes estan plantejat per fer-los individualment i altres per fer-los en família.
  • Orientacions per cada repte amb enllaços i publicacions
  • Retorn voluntari de les tasques en format vídeo individiual

L’Escola Pàmies (Ginestar) proposa:

Setmana de les Miniolimpíades del 25 al 29 de maig

• Vídeo elaborat per l’equip docent de l’escola en el que recullen la torxa olímpica de les Olimpíades i encoratgen a l’alumnat a participar en la Setmana de l’Educació Física.