Presentació Directrius IFLA Biblioteques Escolars

Dimecres dia 23 de gener, 17’30 h. Tortosa, Serveis Educatius del Baix Ebre

Des del Programa Puntedu del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya adreçada al professorat interessat, coordinadors de biblioteca escolar i equips directius de centres docents:

Presentació de la nova edició de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar, traduïdes pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya (COBDC) i en col·laboració amb el Departament de Cultura i el Departament d’Educació.

La segona edició de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar representen, respecte a la primera edició, una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el context de la segona dècada del s. XXI, amb tots els canvis a nivell tecnològic, social i cultural que han tingut lloc i que seguiran succeint en un entorn cada cop més canviant.
L’actualització i el continu reciclatge del professional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte escolar.

Directrius Ifla/Unesco per a la biblioteca escolar