Pla de Retrobament Escolar

La companya Consuelo Cordero González, inspectora d’Educació, ens ha fet arribar aquesta proposta que consisteix en una guia per elaborar un pla de retrobament escolar que ha dissenyat en col·laboració amb l’equip d’inspecció Educativa de les Terres de l’Ebre. Aquesta proposta inclou una Guia-Pla-Retrobament i una Infografia-Pla-Retrobament que acompanya i amplia el contingut de la mateixa.

Ens ha semblat molt interessant, ja que conté unes reflexions i propostes idònies per aquest moment difícil que estem vivint i estem segures que això ens permetrà cuidar a tota la comunitat educativa i preparar-nos per aquest retrobament.