Noves sessions formatives novembre PFZ Ribera

Des dels diferents seminaris del PFZ s’han proposat les següents formacions de suport per aquest mes de novembre:

Visites a centres:

-Seminari de Caps d’Estudi: Visita a l’Escola Mas Clariana (Vilafortuny), escola en xarxa de competències bàsiques. Dimarts 21 de novembre, tarda, sortida a les 14’30 h. des del Mas de la Coixa.

-Seminari de Biblioteques Escolars: Visita a la biblioteca de l’Institut-Escola de Batea, dimarts 28 de novembre, tarda, sortida a les 15’00 h. des del Mas de la Coixa. (Formadora: Assun Martí, coordinadora de la biblioteca escolar)

Sessions TAC  proposades des del Seminari TAC: 2 sessions a la ZER Font de l’Aiguadí sobre “Eines col·laboratives google” a càrrec de Marisa Vidal (coordinadora territorial TAC), tarda, a partir de les 17’30 h. Dilluns dia 20 a l’escola de Rasquera i dilluns dia 27 a l’escola de Ginestar.

Xerrada del dia 30 de novembre “Model d’escola competencial”, a l’escola Lluís Viñas, 17’30 h. , segons el sistema de l’Escola Amara Berri de St. Sebastià treballant per contextos, a càrrec de l’equip directiu de l’Escola Mas Clariana (lligat al seminari de Caps d’Estudis però obert a altre professorat interessat).

Taller dia 29 de novembre sobre “Eines digitals lligades a la biblioteca escolar, a les 17’30 h. al SE-CRP.

S’ha fet difusió a tots els centres d’educació infantil i primària i al grup de mestres de cada seminari per a que s’inscriguin.