Mostra de Teatre Escolar Virtual Ribera d’Ebre

L’actual escenari que viu el sistema educatiu obliga a adoptar una nova planificació de la Mostra de Teatre Escolar mentre duri aquest període d’excepcionalitat i aquest any l’edició serà virtual.

A partir del suport de la Diputació de Tarragona s’estan planificant tallers de dramatització i jornades virtuals.

El recull i les jornades virtuals es realitzaran entre maig-juny.

Els centres participants han realitzat la inscripció al mes de gener i han fet arribar la fitxa tècnica al CRP, seguint les BASES DE LA MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR VIRTUAL:

BASES mostra TEATRE ESCOLAR RIBERA D’EBRE 20-21.docx

La participació virtual dels centres docents, segons prioritat sol·licitada de cada escola, consisteix en:

• Pràctica d’aula amb el suport de tallers de dramatització.
  • Documentació del procés de creació d’una peça teatral.
  • Representació d’una obra teatral per part de l’alumnat.
  • Gravació amb el mòbil o la tablet i penjar-la al YouTube del centre per a poder enllaçar-la al web del SE-CRP.
  • Altres suports i formacions necessàries en el context actual.

INSCRIPCIONS   I   FITXA TÈCNICA  fins el 18 de MARÇ.

Cada centre ha rebut el model de fitxa per a realitzar la inscripció.

Posar-se en contacte amb el CRP per qualsevol aclariment.

ENDAVANT AMB EL TEATRE ESCOLAR , UNA MOLT BONA EINA EDUCATIVA !!!