Lot de 3 llibres Biblioteca Comarcal per les biblioteques escolars

Continuant la col·laboració de la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre amb les Bblioteques Escolars de la Ribera mitjançant el CRP i el seminari de biblioteques on participen gairebé totes les escoles de la comarca, es realitzen sessions de coordinació anuals.

En la sessió virtual del mes de novembre la Biblioteca Comarcal va obsequiar amb 3 llibres de literatura infantil i juvenil als centres docents. Des del Servei Educatiu els farem arribar a les biblioteques escolars de la Ribera.

Destaquem el llibre CONTES PER A NENES I NENS FELIÇOS amb 35 històries de valors per sembrar felicitat i desenvolupar la intel·ligència emocional, d’Àlex Rovira, Francesc Miralles i il·lustrador ebrenc Albert Asensio.

Més informació al bloc del seminari de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre, aquí.