Les emocions en els àlbums il·lustrats Escola Roc Llop i Convalia de Miravet

Des del racó de les emocions i la biblioteca escolar es proposen lectures per a indagar sobre les emocions a partir de l’experiència personal i la visió de l’alumnat.

Una activitat amb jocs, dinàmiques del cercle i àlbums il·lustrats amb els alumnes de cicle superior a l’escola Roc LLop i Convalia de Miravet.

El CRP facilita les maletes de les emocions per ampliar el fons i la diversitat de llibres amb diferents temàtiques que afavoreixen l’educació emocional.

Una primera aproximació és descobrir les emocions que ens transmeten els àlbums il·lustrats i connectar amb els sentiments i vivències de cadascú.

Hi ha llibres especials que recullen amb il·lustracions específiques les diferents emocions i permeten un aprofundiment , com l’Emocionari.

Biblioteca Escola Roc Llop i Convalia de Miravet

Enllacem les emocions dels contes i les compartim al racó de les emocions de l’aula.