Jornada Xarxa de Transformació Educativa 31 maig

Trobada de centres PACTE de la Xarxa de Transformació Educativa a l’Hospitalet de Llobregat, matí 31 de maig.

De la nostra comarca exposa la seva experiència la ZER La Font de l’Aiguadí,  de Ginestar- Rasquera amb el tema La veu dels infants, associada al vector  de Ciutadania democràtica i consciència global.

També participa a la jornada l’escola Enric Grau Fontseré de Flix i  l’altre centre del la Xarxa PACTE és l’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova.

Després dels torns d’experiències de centres tanca la jornada la conferència de Begoña Ibarrola sobre els recursos  per a potenciar el benestar emocional a la comunitat educativa.