Inscripció Mostra Teatre Escolar Ribera curs 2021-22

Estem iniciant l’organització de la XXXVI Mostra de teatre  Infantil i Juvenil de la Ribera d’Ebre VIRTUAL per la darrera setmana de maig i primera de juny de 2022.  Els centres que vulgueu participar cal que empleneu el formulari d’inscripció.

Durant el mes de febrer també cal presentar al CRP la fitxa tècnica de cada obra.

Properament comunicarem la data de reunió de les persones coordinadores de tots els centres inscrits i l’enllaç meet.

Els centres docents han rebut les bases de participació i tenen fins a final de gener per a realitzar la inscripció.

A partir del suport de la Diputació de Tarragona s’estan planificant tallers de dramatització i jornades virtuals, pendents d’aprovació.

El recull, la Mostra i les jornades virtuals es realitzaran entre maig-juny.

ENDAVANT AMB EL TEATRE A L’ESCOLA !!!!