El retorn a les aules

Des del Departament d’Educació ja ens han fet arribar el pla d’obertura de centres educatius en la fase 2 de desescalada en la finalització d’aquest curs 2019-2020. Per això, us volem compartir recursos que ens semblen interessants per reflexionar sobre el retorn a les aules que es realitzarà properament en aquesta fase 2:

• 14 pensaments per quan tornem a l’escola per Joan Domènech (en cap cas hem perdut el temps, per tant, no hem de recuperar-lo).
  • El pedagòg Francesco Tonucci ens parla de com acollir els nens i les nenes quan retornem a les aules.
  • El retorn a l’escola: un repte per l’acompanyament educatiu (amb Carles Parellada).