Curs VIURE ELS DRETS DE LA INFÀNCIA A L’ESCOLA

Curs en línia, formació per al professorat:

Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància  a l’escola,  codi inscripció 9000700934.

La Convenció sobre els Drets de l’Infant com a eix vertebrador i guia del que succeeix a l’escola. Apropiar-se dels drets en un entorn en el qual es respectin plenament en la vida diària del centre.

Data inici 5-2-2019  Data de finalització  14-5-2019

Més informació i contacte: Maria Mur ,  mmur@unicef.es o al telèfon 93 453 17 82 ext 2018.

Programa i continguts cercant per codi a Formació professorat http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/

Resultat d'imatges de UNICEF VIURE ELS DRETS DE LA INFANCIA