CRETDIC Terres de l’Ebre

El CRETDIC , Centre de Recursos Educatius per a Alumnes amb Trastorns del Desenvolupament i la Conducta a les Terres de l’Ebre, ha creat un nou espai web:

Es coordina amb l’EAP i el SE de la Ribera d’Ebre per atendre els centres de la comarca, segons necessitats educatives.

El CRETDIC és un servei d’assessorament i de suport tècnic a la tasca docent i a la tasca dels serveis educatius amb la finalitat d’afavorir la inclusió, la participació i l’aprenentatge dels alumnes amb trastorns del desenvolupament i de la conducta, apoderant els docents i els centres perquè puguin donar resposta a les necessitats educatives especials dels alumnes.

+[Info]