CONCURS DE CARTELLS I RELATS JORNADA SALUT MENTAL TERRES DE L’EBRE 2024

Concurs de cartell i concurs de relats adreçat a l’alumnat  de 5è-6è de primària i alumnat d’ESO dels centres educatius de les Terres de l’Ebre organitzat dins del marc de la Jornada de la Salut Mental (15 octubre) des de la Taula de Salut Mental. El Departament d’Educació, col·labora en aquesta Jornada.

OBJECTE I FINALITAT DEL CONCURS DE CARTELLS SETMANA SALUT MENTAL:

L’objecte d’aquest concurs és fomentar la competència artística entre la població infantil, juvenil dels diferents centres educatius de les Terres de l’Ebre , així com sensibilitzar l’alumnat i desestigmatitzar la salut mental.

CARACTERÍSTIQUES El tema: “La Salut Mental i el benestar emocional és la prioritat”.
Format: Cal presentar el cartell en un full blanc DINA4 amb el material que es consideri o, en format digital. Els cartells hauran de deixar en blanc els números de les dates d’octubre.

El jurat premiarà l’obra que al seu criteri es distingeixi per :
– Originalitat.
– Relació amb el tema proposat: ”La Salut Mental i el benestar emocional és la prioritat” .
Es tindrà en compte a l’hora de la valoració l’edat i el nivell educatiu de la persona concursant.

OBJECTE I FINALITAT DEL CONCURS de RELATS:  fomentar l’escriptura i la lectura entre la població infantil, juvenil dels centres educatius ,com també sensibilitzar i des estigmatitzar la salut mental.

PARTICIPANTS:  alumnat de 5è i 6è d’educació primària i 1er, 2on ,3er i 4t de ESO de les Terres de l’Ebre a través dels seus centres educatius.

CARACTERÍSTIQUES

• El tema “La Salut mental i benestar emocional és la prioritat”
  • En prosa (un conte, una història, una faula…), l’extensió serà, mínim 2 fulls DIN A-4 o 3.750 caràcters, aprox. i màxim 3 fulls DIN A-4 o 5.700 caràcters, aprox.
  • Tots els treballs han de ser escrits a una sola cara, espai entre línies 1,5 i cos de lletra Times New Roman, 12.

PLIQUES

• Les obres han d’anar signades amb el codi d’identificació de l’alumne IDALU, l’edat i el curs i l’escola al qual pertany.

PRESENTACIÓ DELS TREBALLS

• Cal presentar les obres abans del 15 de juny al correu del Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre :  e3870803@xtec.cat. La mesa de
    valoració del premi al Centres de Recursos Pedagògics de la Ribera d’Ebre del Departament d’Educació comunicarà la valoració del jurat.
  • Cada centre escolar realitzarà una preselecció de 2 relats per cada grup classe que continguin les característiques establertes als punts de les  bases i enviarà en un sobre la selecció dels treballs abans de la data esmentada. Cada treballa contindrà el nom del centre identificatiu, el curs i l’IDALU de l’alumnat participant.

PREMIS

• Hi haurà un primer premi de 100 euros en material escolar o llibres i un accèssit de 50 euros també en material escolar o llibres per cada comarca.

Des del CRP Ribera d’Ebre us encoratgem a participar-hi!

Per qualsevol dubte o més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

*imatges propietat de Taula de Salut Mental Terres de l’Ebre