ALUMNE GUANYADOR I FINALISTES DEL IX PREMI TREBALL DE RECERCA BATXILLERAT DEL CERE

L’alumne Ivan Grangé Reina de l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre ha estat el guanyador del premi de la XI EDICIÓ TREBALL DE RECERCA DE BATXILLERAT SOBRE LA RIBERA D’EBRE, convocat pel CERE (Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre).

El treball ELS PRIMERS PASSOS DEL FRANQUISME A MÓRA D’EBRE. ADMINISTRACIÓ, ECONOMIA I SOCIETAT ha estat tutoritzat pel professor Manolo Bobes.

Han estat finalistes els treballs de l’alumnat de l’Institut de Flix:

• 40 ANYS D’ELECCIONS MUNICIPALS DEMOCRÀTIQUES A RIBA-ROJA D’EBRE, de Pol Bladé Puig tutoritzat per Mònica Llop.
  • ASCÓ, OFICIS D’UN ALTRE TEMPS, de Blanca Morales Ribes tutoritzat per Biel Pubill.
Enhorabona a l’alumnat i a l’equip docent implicat!
Des de la web del CERE trobareu més informació : http://www.riberadebre.org/publicacions/