TALLERS #mobileweek a @COEBRELAB RIBERA D’EBRE

Amb motiu de la setmana https://www.diaridetarragona.com/ebre/Mobile-Week-a-la-Ribera-Les-escoles-sendinsen-en-la-innovacio-social-digital-20200220-0005.html d’Ebre el COEbreLAB de la nostra comarca (laboratori de transformació i innovació social públic) va organitzar tres sessions de treball amb l’alumnat de 6è de Primària dels dos centres educatius de la població de Móra d’Ebre (Col·legi Santa Teresa i Escola Lluís Viñas).

L’eix vertebrador de la proposta va ser la INNOVACIÓ SOCIAL DIGITAL COL·LABORATIVA, treballada amb dos tallers diferents. En un primer taller es va proposar un repte a l’alumnat al voltant de l’ús dels dispositius mòbils a l’hora de realitzar les tasques escolars i en un segon taller es va treballar la innovació social a partir de la visualització d’un vídeo i un procés de reflexió.