TALLERS CONTES CONTATS CONSELL COMARCAL RIBERA D’EBRE

Tallers de contes coeducatius amb proposta didàctica adreçats a l’alumnat de 1r cicle de primària de les ZERs, organitzats des del Consell Comarcal (treball transversal entre les àrees de igualtat, SIAD i Joventut).

Tenen l’objectiu de fomentar la igualtat i la prevenció del sexisme i són un complement a les maletes coeducatives itinerants (Maleta 1 i Maleta 2) organitzades en coordinació amb el Servei Educatiu-CRP de la Ribera d’Ebre.

Aquesta proposta es centra en la teatralització d’un conte per treballar els estereotips, tot mostrant les desigualtats de gènere que imperen en la societat  i fomentar l’esperit crític en la infància. Els contes treballats han estat ROSA CARAMEL (Adela Turin) i LA RATETA QUE LLEGIA A L’ESCALETA (Contes Desexplicats, Vivim del Cuentu). Els tallers els ha dut a terme l’Era’e Ortet, una gran contacontes i il·lustradora. Per finalitzar l’activitat l’alumnat ha confeccionat un punt de llibre.

Recollim les activitats que s’han realitzat en les diferents escoles de la nostra comarca que han participat. Cliqueu als enllaços i accedireu a la publicació de cada escola:

*Aquestes activitats s’han dut a terme respectant mesures COVID-19 dels centres educatius i respectant grups bombolla establerts.

*fotografia de l’Escola Roc Llop i Convalia