PROJECTE DIA MUNDIAL HIGIENE DE MANS “Rentent-nos les mans quan toca”

Des de l’any 2012 es venen realitzant  tallers interactius i un concurs de dibuix amb l’alumnat de 1r  de les escoles de Primària, organitzats pels SSTT d’Ensenyament i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre.

Ja hem començat a organitzar les activitats del curs actual amb la recollida de dades de totes les escoles que volen participar. Durant el mes de març es realitzaran els tallers al  mateix centre educatiu a càrrec de les infermeres de zona del grup Promoció d’Higiene de Mans. Posteriorment es durà a terme un concurs de dibuix i, per últim, l’entrega de premis del concurs al Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre coincidint amb el Dia Mundial de la Higiene de Mans.