Prevenció i detecció de conductes d’odi i discriminació

Com podem prevenir conductes d’odi i discriminació entre els nostres fills/es?

En aquesta guia trobareu informació i recursos per detectar si el/la vostre/a fill/a pateix aquestes conductes o si és ell qui les té amb un altre company, i com fer-hi front.

A més a més, al butlletí del Departament d’Educació adreçat a tota la comunitat educativa, octubre 2020#13, el conseller d’Educació, Josep Bargalló, ha remarcat que des del Departament “treballarem a fons per eradicar les violències de l’escola i fer que sigui la casa segura dels nostres alumnes”.

“Escoles segures, tolerància zero, lluita perquè el poder no sigui usat impunement, acompanyament a les víctimes i també alguna llei que hauríem de canviar per tal de lluitar contra els abusos amb més contundència”, ha manifestat el titular d’Educació