L’ESCOLA PÀMIES A LA MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR 2023

L’Escola Pàmies de Ginestar participa a la XXXVII Mostra de Teatre Escolar de la Ribera d’Ebre en format virtual amb dues obres de teatre:

1.Títol de l’obra i enllaç: El gegant egoista

• Actors i actrius: xiquets i xiquetes de 3r i 4t de primària
  • Coordinació de l’obra: Mireia Andreu Prades
  • Sinopsi: Els nens del poble volien anar a jugar al jardí més bonic que hi havia, però no sabien que era d’un gegant molt egoista, que no volia compartir-lo amb ningú. Ens endinsarem dintre d’aquesta història d’Oscar Wilde per veure com fan que canvii d’opinió aquest gegant. Una representació gravada als exteriors de l’escola feta amb molta il·lusió.

2.Títol de l’obra i enllaç: Telenotícies Ginestar

• Actors i actrius: xiquets i xiquetes de 4t, 5è i 6è de primària
  • Coordinació de l’obra: Mireia Andreu Prades
  • Sinopsi: Ens trobem veient el telenotícies de Ginestar en el que els presentadors donen pas a reporters que cobreixen les notícies boges que han ocorregut en aquest poble (entre d’altres una visita dels Reis).  Els actors i actrius interpreten diferents papers dins de la mateixa obra. Sèrie d’sketch amb els que de ben segur riureu molt!

Us convidem a ser espectadors i espectadores de les seves obres! Cliqueu l’enllaç del títol per veure-les!