JORNADA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA TERRES DE L’EBRE, 23 DE MARÇ 2019

El proper DISSABTE 23 DE MARÇ (9h-14h) tindrà lloc al Campus Terres de l’Ebre a Tortosa la IX JORNADA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA TERRES DE L’EBRE sota el lema “MIRADA ATENTA A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA”.

ENLLAÇ A INSCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ DE LA JORNADA
La “IX Jornada d’Educació Primària Terres de l’Ebre” vol contribuir a realitzar una mirada atenta de les accions que es duen a terme a l’Educació Primària, amb la finalitat de preparar l’alumnat per donar respostes innovadores, per aprendre a pensar i actuar de manera integrada, i per fomentar la seva iniciativa, la creativitat, l’esperit crític i el
gust per aprendre.

OBJECTIUS
• Comprendre els factors que potencien i dificulten els processos d’aprenentatge i memòria.
• Entendre la importància de l’atenció i la percepció, els estats emocionals i les funcions executives en el procés d’ensenyament i aprenentatge.
• Integrar eines de gestió emocional i d’educació cognitiva com a docents i educadors.
• Facilitar l’aprenentatge de l’alumnat a l’àrea matemàtica.
• Aportar recursos, eines i habilitats per aconseguir que el/la docent d’educació primària esdevingui competent digitalment.
• Promoure l’atenció educativa a l’alumnat d’educació Primària en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

HORARI DE LA JORNADA

08.30 h. Recepció dels assistents
09.00 h. Inauguració de la jornada
09.30 h. Sra. Laia Casas “Neurociència, emoció i aprenentatge en l’etapa d’educació primària”