CONCURS “LA CLOTXA A L’ESCOLA” EDICIÓ 2019. BASES PARTICIPACIÓ

Torna el concurs escolar organitzat pel CRP i  Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre  al voltant de LA CLOTXA, element de la cuina tradicional de la Ribera d’Ebre amb l’objectiu de ser un element identitari i cohesionador de la nostra comarca.

Treball a realitzar: Elaboració d’una AUCA en grup (d’uns quatre alumnes) que constarà de sis dibuixos/escenes amb els corresponents textos a la part inferior, sobre la Festa de la Clotxa

Participants: alumnat de 4t de Primària de les escoles de la Ribera d’Ebre.

Modalitat: En format paper DIN A4 o en format digital.

Termini: Cada centre realitzarà el concurs a nivell intern. L’escola ha de recollir un MÀXIM DE 3 FINALISTES i lliurar-los al CRP abans del 8 de març. Els treballs no han de tenir cap element identificatiu. En format paper s’ha de presentar dins un sobre en blanc (sense cap escut ni nom identificatiu) tancat amb el nom de l’obra a l’exterior. Aquest sobre inclourà l’obra i un altre sobre tancat on consti a l’exterior el nom de l’obra i a l’interior el nom, l’adreça i el telèfon del grup d’alumnes que han realitzat l’obra i del centre escolar.

Resolució del concurs: El jurat el resoldrà abans del dia 13 de març, data en que  es comunicarà al centre i a l’alumnat guanyador.

Composició del jurat: un membre representatiu de cada entitat/àmbit (Escola d’Arts de Móra la Nova, Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, CRP Ribera d’Ebre, restaurador de la comarca).

Si teniu dubtes, poseu-vos en contacte amb el CRP al telèfon 977402860 o al correu e3990108@xtec.cat