Com afrontar la tornada a l’escola: espai d’acompanyament als centres educatius

En primer lloc, us desitgem un bon inici de curs! Us compartim una webinar de la Dra. Carme Timoneda, la qual ens explica com fer un bon acompanyament als alumnes i a les seves famílies, així com gestionar les nostres pròpies emocions com educadors/es. Aquest vídeo ens incita a reflexionar sobre la importància de saber gestionar les emocions pròpies i ajudar als altres. Aquestes no són tasques fàcils, ja que es necessita conèixer com sorgeixen les emocions, com es processen i com podem actuar davant les diverses situacions. Això es converteix en una necessitat fonamental per a qualsevol educador/a i, per tant, en aquesta webinar s’explicaran diferents recursos que podrem utilitzar en el nostre dia a dia.

També us voldriem recordar que a la pàgina del xtec trobareu molts recursos per treballar i acompanyar emocionalment a l’alumnat com a les famílies.

Esperem que us sigui útil!