Beques generals per al curs acadèmic 2022-23: Per a estudis de batxillerat, FP, artístics, escoles oficials d’idiomes, universitat o màster

Ja es poden demanar les beques per als estudis de batxillerat, FP, artístics, escoles oficials d’idiomes, universitat o màster que convoca el Ministeri d’Educació i Formació Professional. A diferència d’altres anys, la convocatòria ja és oberta i no caldrà esperar fins a l’estiu per demanar-les. El termini acaba el 12 de maig de 2022.

Cal sol·licitar la beca encara que no se sàpiga que s’estudiarà o, fins i tot, si es continuarà estudiant. Més endavant s’hi podran fer modificacions i adjuntar documentació.

En què consisteix

La beca de caràcter general consisteix en la suma de les diferents beques que es poden atorgar en funció de la renda i del patrimoni familiar i dels requisits acadèmics que es compleixin.

L’ajut mínim és la beca de matrícula. A partir d’aquí es poden anar sumant altres quanties, que s’atorguen directament. No cal demanar específicament quines beques/quanties es vol.

Com tramitar-la

La tramitació de la sol·licitud es realitza a través del portal Tràmits gencat i l’estat de la beca es consulta a l’Àrea privada.