BASES MOSTRA ROBÒTICA ESCOLAR RIBERA D’EBRE 2019

Aquesta primera Mostra, amb l’objectiu d’impulsar la Robòtica Escolar entre els diferents centres docents, és un punt de trobada i d’intercanvi d’experiències educatives desenvolupant les STEAM, donant protagonisme a l’alumnat de cicle superior de Primària de la Ribera d’Ebre.

Primera quinzena de març de 2020, al Centre d’Interpretació de la CN d’Ascó.

Desenvolupament  de cada jornada-Proposta:

BASES DE PARTICIPACIÓ:

-Inscripció dins el termini (fins 20 d’octubre) al formulari del CRP compartit a cada centre docent.

-Cada centre pot presentar una o dues activitats màxim a la Mostra.

-La durada de cada exposició no hauria de superar els 15 minuts.

-L’equip d’alumnes recomanat per a cada exposició és d’un grup de 3 a 6 alumnes de cicle superior.

-S’acordarà programa de la jornada amb cada centre que caldrà seguir.

-Publicar a la web de l’escola l’activitat realitzada, etiqueta MOSTRA ROBÒTICA RIBERA.

Observacions:

-Una mostra on l’alumnat EXPOSA  la seva activitat a altres grups d’alumnes d’altres centres, explicant i ensenyant el que fan a partir del treball previ a l’escola.

-Segons número de centres expositors inscrits la mostra tindrà una durada més llarga però intentarem concentrar-la durant els primers dies de març en jornada de matí.

-El centre que vulgui visitar la Mostra de Robòtica (i no exposi) queda en reserva per si hi ha disponibilitat.

-S’acordarà amb cada centre la jornada, el desplaçament i el suport des del CRP, seguint el programa publicat.

-L’organització pot modificar el programa si ho considera adequat.

-Més informació a: https://serveiseducatius.xtec.cat/riberadebre/