ACTE ENTREGA PREMIS CONCURS “HIGIENE DE MANS” A LA RIBERA D’EBRE

Dilluns 6 de maig a les 18h a la seu del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre va tenir lloc l’acte d’entrega de premis del Concurs de Dibuix d’Higiene de Mans 2019 adreçat a l’alumnat de 1r de Primària  i organitzat pels SSTT d’Educació i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre.

L’acte va estar presidit per la Presidenta del Consell Comarcal Sra Gemma Carim, la inspectora de Zona d’Educació Sra. Lurdes Ambrós, la directora de la Unitat Funcional de Gestió Terra Alta i Ribera d’Ebre de l’ICS Sra, Miriam Boira i per la directora de Caixabank Móra d’Ebre Sra. Montse Rincón.

L’alumnat guanyador va poder exposar l’activitat realitzada a les escoles guiats per  la infermera de zona, Sra Núria Allende.

Els obsequis han estat patrocinats per La Fundació La Caixa.

Enllaç a la nota de premsa de l’ICS EBRE…aquí