Taller educació 360 PFZ Ribera d’Ebre

Finalitzada aquesta formació prevista dins el Pla de Formació de Zona de la Ribera amb 25 docents participants i amb una desena de centres docents implicats hem engegat aquest camí de la xarxa EDUCACIÓ 360 a la comarca amb la cooperació de Llars d’Infants, Escoles d’Ed. Infantil-Primària, Escola d’Arts i CRP en aquest taller:

8080401808   Compartim oportunitats d’aprenentatge. Educar a temps complet. Ed. 360

La conferència prèvia va permetre sensibilitzar i plasmar l’enfocament 360 a tota la comarca.

Després,  les sessions de treball del taller, en els diferents espais col·laboratius, de manera virtual, han permès visibilitzar LA  FORÇA DEL  NOSTRE TERRITORI, amb els recursos educatius que podem compartir dins i fora de l’horari lectiu dels centres docents,  per maximitzar les potencialitats, sumar i enriquir-nos plegats. Reforçant els projectes educatius de cada centre i partint dels interessos i  les necessitats reals de cada comunitat educativa podem trobar un repte comú per avançar en clau 360 potenciant l’equitat educativa i la xarxa amb l’entorn.

Gràcies als formadors,  la Neus Giménez i l’Àlex Martínez De Mingo,  amb el seu guiatge i les eines facilitades, ens han permès espais de reflexió per compartir aquesta oportunitat d’aprenentatge i documents-eines de treball per continuar avançant en aquest camí !

Esperem continuar ampliant aquesta xarxa Educació 360 !!